1.Հարցում արտահայտող բառերի փոխարեն համապատասխան բառեր կամ բառակապակցություններ գրելով՝նախադասություններ ստացի´ր:
Ո՞ւմ ո՞վ ինչպիսի՞ն է:
Նրա ծնողներն անպատասխանատու են:
Ի՞նչը ինչպե՞ս ի՞նչ էր լինում:
Մեքենան արագ սլանում էր:
Ինչի՞ ի՞նչը ինչո՞վ ի՞նչ է եղել:
Ծառի տերևները կանաչով են ներկվել:
Ո՞վ ի՞նչ արեցի ինչո՞ւ:
Ես քնեցի հանգստանալու համար:
2. Տրված բառերից ականևային ածանցներով նոր բառեր կազմի´ր:
Օրինակ՝ քաղաք – քաղաքական, քաղաքային,
մանուկ — մանկական,
Լեռն — լեռնային,
անձրև — անձրևային,
բարեկամ — բարեկամական,
շուն — շնային,
անձ(ն) —անձնական
զինվոր — զինվորական
ցամաք — ցամաքային,
ծնունդ — ծննդական,
տուն — տնական,
անապատ — անապատային,
դև — դիվային,
դյուցազն — դյուցազնական,
աղաչ(ել) — աղաչական,
հրեշտակ — հրեշտակային,
ստրուկ — ստրկական,
տոհմ — տոհմային,
հանրապետ(ություն) — հանրապետական,
խորհուրդ — խորհրդական:
3. Նախադասաթյունն ընդարձակի´ր՝ո՞ւմ կամ ինչի՞(ն) հարցերին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ ավելացնելով:
Ընդարձակ ակվարիումներն սպասում են իրենց նոր բնակիչներին:
Մարգագետնում հայրը նայում է արածող կենդանիներին:
Ձկներին ընտելացնում էին նոր տարածքին:
Երկար քայլելուց հետո հանդիպեցին իրենց բսրեկամներին:
4. Բառակապակցություններ կազմի´ր՝հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով և դրանք գործածիր նախադասություններում:
Մաշվել ինչի՞ց — Մաշվել տառապանքից:
Ծերունին օրեցոր մաշվում էր տառապանքից :
Հալումաշ լինել ինչի՞ց — Հալումաշ լինել սովից:
Մեկշ աբաթ տատիկը հալումաշ եղավ հիվանդությունից:
Կարոտել ի՞նչը — Կարոտել հիշողությունները:
Երբ նա մեծացավ, հիշեց իր մանկական հիշողությունները:
Նպաստել ինչի՞ն — Նպաստել զարգացմանը:
Այս նախագիծն կարող է նպաստել հիմնարկի զարգացմանը: